MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Urban Decay Naked Basics Far Paleti

Herkese merhaba;

Urban Decay, sevenlerini mutlu ederek Naked Basics paletini Sephora mağazalarına sınırlı sayıda da olsa getirdi. Aslında öyle aman aman Urban Decay hayranlığım yoktur ama bu paleti görünce dayanamadım. Çünkü sürekli olarak kullanacağım farların kaliteli olmasını istedim ve içerisindeki toprak tonları tam istediğim şekildeydi.




Öncelikle palet umduğundan küçük, dış kabı yumuşacık, tam çantaya atmalık şekilde dizayn edilmiş. Kullanışlı sayılabilecek bir aynası da var. Diğer Naked paletlerinin aksine bu palette fırça bulunmuyor. 5 mat ve 1 ışıltılı olmak üzere toplamda 6 renk bulunuyor.




Venus ; paletin tek ışıltılı rengi. O kadar hoş bir rengi var ki; göz pınarlarını, kaş altını, dudak üstünü ve burnun üst kısmını aydınlatmada harika.

Foxy ; Göz kapağı rengimi eşitlemek için kullanıyorum. Sarıya kaçan bir renk. Makyaja başlamadan önce taban rengini Foxy ile eşitleyebilirsiniz.

Wos ; Yine göz kapağınızı eşitlemek için uygun olan, pembemsi bir renk. Ten rengim açık pembe olduğu için, tabanı eşitlemede bu renk bana daha çok uyuyor.

Foxy, Venus, WOS

Naked 2 ; Bu rengi inanılmaz seviyorum. Arkadaşlarımın mezuniyet makyajını yaparken, gözün crease bölgesini gölgelendirmede kullandım. Çok başarılı bir kahve.

serçe parmağımda Naked 2

Faint ; Paletin tonlarına hayran kalmamda etkili olan bir diğer renk. Hoş bir koyu kahve.

Crave ; Tam bir siyah.


Mat farlar pigmentasyon açısından zayıf olarak bilinirler ama bu paletin renk vermesi oldukça hoşuma gitti. Baz kullanmıyor olmama rağmen rengini güzel verdi. Yapıları yumuşacık, çok güzel. Tek sorun, çok fazla tozutuyor ama bu durumu önemsemiyorum açıkçası. Arkadaşlarımın makyajları, tahminimce yüzlerinde 7 saat kaldı ve farların rengi gün sonunda hafif uçmuş olsa bile herhangi bir birikme olmadı. Tabi aceleden far bazını unutmak gibi bir gaflete düştük ama siz yine de önemli günlerde işi şansa bırakmayın :)

Sonuç olarak, çok çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Elimden düşmüyor diyebilirim. İstersem ağır istersem hafif makyajlar yapabiliyorum. Ankara Panora / Sephora dan aldım. Bitmiştir diye düşünmüştüm ama fazlaca vardı. Fiyatı 72 TL. 

Sevgiler...



8 yorum

  1. Senin blogunu çok seviyorum ben ya! Bu paleti de çok seviyorum, seyahat için üstüne yok! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa Görkem'cim nasıl onurlandırdın beni :) çok sevdim bu paleti,minicik ama neler yapıyor :)

      Sil
  2. joker bir palet gerçekten güle güle kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, kesinlikle öyle :)

      Sil
  3. Burdan Naked Basics'e sesleniyorum; Sen cok guzel bir seysin ama bende beceriksizim bebegim, elbet bir gun bulusacagiz bu boyle yarim kalmayacak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha becerirsin canım, kaçırma bence bu tonları seviyorsan :)

      Sil
  4. ben de tereddütle aldım ama tozutması harici çok memnun kaldım, naked 2 rengi favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef çok tozutuyor ama problem değil :) naked 2 benim de favorim, zaten renkler tam istediğim tonda.

      Sil