MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

MAC Pink Swoon Blush - Allık

Herkese merhaba,

Şeftali tonlarda allıklardan bu aralar son derece sıkılmış vaziyetteyim ve pembenin bana yakışmadığı söylemlerini bir kenara bırakarak gittim kendime katıksız bir pembe allık aldım.Böyle güzel bahar havalarında insan pembelere de bürünmek istiyor.

MAC'ten aldığım ilk allık olan Pink Swoon, bende mükemmel bir izlenim bıraktı. Denedikten sonra, aklımdaki o tatlı pembeyi bulduğumu gördüm.



Pink Swoon tamamen mat yapıda, içerisinde ışıltı bulunmayan bir allık.

Allığı, MAC Pink Plaid ruj ile birlikte kullanıyorum ve ikisi de beni kalıcılık açısından hayal kırıklığına uğratmadığı gibi oldukça şaşırtıyor.


Pigmentasyon açısından da gayet başarılı, fırçaya alıp yüzünüze sürdüğünüzde, korktuğunuz gibi pespembe bir görüntü vermiyor. Oldukça hafif, hoş bir pembe oluyor.



Bittikçe mutlaka alacağım bu allığı, pembe arayışında olan herkese tavsiye ediyorum. Fiyatı 68 TL.

Sevgiler.


20 yorum

  1. Teninde çok güzel durmuş rengi hayatım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımmm, sana da çok yakışır :)

      Sil
  2. Gerçekten çok yakışmış, sana her kim yakışmaz demişse bence bir göz doktoruna gitmeli. :O Güzel günlerde kullan!
    Elimde bu kadar çok allık olmasa ve alınacaklar listem bu kadar kabarık olmasa kesinlikle denemek isterdim, artık başka bir zaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)pembe allıkların bayrak tutanı benim gözümde bu alık :)

      Sil
  3. Yeni yazı istiyorum Gökçe'm nerdesin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy yerim seniii birtanecim <3 finallerim var kuzucum o yüzden yazamıyorum bu aralar (ama yazı hazırladım :))

      Sil
  4. Yarın bu allığı almayı düşünüyordum ama The Balm Down Boy'a benzediğini duyunca vazgeçmiştim. İyi ki okudum yazını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa benzettiklerini bilmiyordum ama resmen diğer allıklarımı solladı geçti, tam aradığım o sade ve katıksız pembeyi buldum :)

      Sil
  5. çok beğendim:) Görkemin bloğundan ışınlandım sana yeni takipçinim:)
    öpücükler:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) hemen izlemeye alıyorum :)

      Sil
  6. Rengi gerçekten çok yakışmış, güle güle kullan. Bende yeni takipçinim:)
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, hemen takip ediyorum o zaman :)

      Sil
  7. Ay ben de bayılıyorum bu allığa Görkem sayesinde bloguna gelmiştim iyi ki de gelmişim bayadır takip ediyorum ve yazılarını merakla bekliyor oldum :) Görkem sen ben güzel günlerde kullanalım bu güzel allığı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkür ederim, nasıl sevindim :) evet, güzel günlerde sürelim...

      Sil
  8. Merhaba düğün makyajı için Mac snob ruj almıştım ama ona uygun hangi allığı seçebilirim tam bilemiyorum seçeneklerim arasında ; Mac pink swoon, Nars Mata Hari, Chanel inspiration ve The Balm Down boy var bende sizin gibi acaba pembe allık bana yakışmıyor mu diyenlerdenim. Hangisini seçmeliyim sizce renk uygunluğu olarak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, aslında almayı düşündüğünüz allıkların renkleri birbirine yakın ve hepsi snob ile oldukça uyumlu olabilecek renkler. O noktadan sonra da kalıcılık sizin için önemli olmalı, Mac ve Nars iyi bir seçim olabilir. Yeter ki seçeceğiniz allık turuncumsu, şeftali-pembe, kahve tonlu olmasın; sanki yanaklarınız kendiliğinden pembeleşmiş gibi dursun. Mutluluklar :)

      Sil