MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

La Roche Posay Hydraphase Intense Legere / Nemlendirici

Merhaba,
Arayı biraz uzattım biliyorum ama en mühim sınavımı atlattığım için şu an daha rahatım. Bu arada yazacağım yazıları da planladım. Ürün tanıtımı dışında farklı yazılar da eklemek istiyorum, sizlerin de isteği olursa o doğrultuda yazılar da yazabilirim.

Bir haftadan biraz daha uzun zamandır kullanmaya başladığım nemlendiricimi sizlere tanıtmak istedim. Aslında bu nemlendiriciyi annem için aldık; fakat merak edip denedim ve yapısı çok çok hoşuma gitti. Size tanıtmak için kutusunu atmamıştım ama annem benden önce davranmış :) Bu yüzden içeriğini veremiyorum maalesef.


Ürünün en temel ve hatta tek özelliği, nemsiz ciltlere yoğun nem sağlamak. Hydraphase Intense Legere, 
nemsiz, normalden karmaya dönük ve hassas ciltler için üretilmiş. Cildin nem oranını dengeleyerek, su tutumunu sağlıyor. Hydraphase Intense Riche adında, kuru ciltler için olan ve dolayısıyla daha fazla nem sağlayan bir eşi daha var.


Benim kullanmış olduğum Legere, yağ içermiyor. Yağlıya dönük karma bir cilde sahip olduğum için, ilk başta kullanırken tereddüt ettim ; fakat ilginç bir şekilde sivilcelenme ya da yağlanmaya yol açmadı. Mat bir duruşu yok kesinlikle ama bende sağlıklı bir parlaklık oldu. Yalnızca görüntü anlamında değil, cildimin de güzel nemlendiğini hissettim. Zaten cilt tipi ne olursa olsun, standart bir cilt gerekli oranda nem içermelidir. Nem ve yağın farklı şeyler olduğunu hepimiz biliyoruz.


Çok kuru ciltler için nemlendirmesi yeterli olur mu bilmiyorum ama kuru, normal, karma ciltler rahatlıkla kullanabilir. Annem kuru ciltli ve şu an için memnun görünüyor. Çok yağlı ciltlerde belki daha da yağlanmaya yol açabilir. Bu ürünü anneme değil de kendime almak için sorsaydım, yağlıya dönük karma cildime önerilmezdi. Ancak, denediğim süre içerisinde olumsuz etkisini görmediğim gibi çok hoşuma gitti. Aşırı yoğun ya da aşırı akışkan değil, orta kararda ama nemlendirmesi çok güzel.

Nemlendirici arıyorsanız, aklınızda olabilir. Almadan önce ise mutlaka denemenizi öneririm.

Sevgiler...


Hiç yorum yok